yigit2021 sizin yorum yaptığınız kişi farklı benim yorum yaptığım kişi farklı hanımefendi. Benim bebeğim de alerjik bir bebek ve bende en az sizin kadar konuya hakim olduğumu düşünüyorum. Ben post sahibinin yazdığına yorum yapmışım siz yorum yapanlardan birine yorum yapmışsınız . Ne yapmaya çalıştığınızı anlamakta güçlük çekiyorum gerçekten .