Belinayss sıkı sıkı sarılabiliriz😪 2 aylikken beslenme reddi ile başlayan maceramız 5.aya girmek üzereyiz hala devam ediyor.tabi milyon kez doktora gittim çözüm aradım neler yaptım ama hala geçmedi,önce memeyi reddetti emerken kıvranıp ağlıyordu aşırı,mama da içiyordu sma optipro,ilk iki ay hem çok güzel emdi mama da içti sonra kabus başladı,meme reddinden hemen sonra mamayi da reddetmeye başladı,aptamil bebelac gold holle markalarini denedim onlsri da icmedi,biberon lansinoh kullanıyoruz doğduğundan beri severek içerdi,avent dr.browns denedim kabul etmedi lansinohun ucu tek delikliydi az geliyor diye 2 delikliye geçtik yine olmadı,doktorlardan biri alerjisi olabilir dedi alerji mamasi verdi omu hele asla icmedi neocate,ebolvia rp1,aptamil prgomin syno denedik hepsi red,pekmez koydum olmadı trendyoldan doğal vanilya şurubu aldım yine icmedi,1 kez uyurken 60 cc içmişti onu da tamamen kustu,sonra yine sma optiproya döndük bu sefer çareyi uyurken vermekte buldum,3.aydan beri sdce uykuda içiyor mamayi o da tek seferde degik kesinlikle 1saat sürüyor.doktorumuz 4.ayda tadima başlayalım ddi başladık yoğurt yiyince bol mukuslu hafif kanlı kaka yaptı süt alerjisi olduğu ortaya çıktı,tüm hikayenin sebebi meğer gerçekten alerjisi olmasiymis,normal Mamalar da inek sütlü olduğu için red yapıyor zor içiyor malesef ama aç kalacak hali yok mecbur bu şekilde içecek,siz de uykuda deneyin çok zor Allah yardimcimiz olsun,uzun yazdım kusura bakmayın ama aynı şeyi yaşayan kişileri görünce dökülüyorum birden 😏