Milose aynen öyle tek seferde bırakın. Sürekli ama sürekli kalkardı belki daha fazla bile iciyomustur gündüz degistirdigim bez sayısından fazlaydı gece bezlerimiz en az bı kere full üst baş değiştirirdim cisi tasardi böbreklerde mi problem var acaba diye çok korktuk doktor endokrine yönlendirdi burda da o yok özelde var dedim en yakın yere bari gidelim tahlil bilmem ne çok tutar şimdi iyi bı doktor bulduk en yakın yere gittik başka bı ile. Doktor herseyine baktı herseyine dedi biberon alışkanlığı. Çocuk doktorumuz çok korkutmustu bizi zaten bu kadar içmesi banada normal gelmiyodu biberonu birsktirinca çok rahat ettik hem çocuk hem ben. Hiç bulasmayin güzelce karnını doyurur uyku saatinden bı saat önce de bı meyve yedirirsiniz mis gibi uyur. 2yas yeni meme biraktirdim diğer bebeğime geceleri hala kalkyo üç dört defa bır veya iki kere su iciyo ama akillandim bardakla veriyorum 😅 çok sıcak zaten o da susiyodur sizde kalkınca su isterse verin suyunu ama bardakla kolay gelsin şimdiden 🌸