Milose Merhabalar hanımlar Bebeği küçük ayda hamile olup ve emzirmeye devam eden anneler var mı??? 🙁🙁ne zamana kadar emzirdiniz lütfen bilgi verir misiniz 7.5 aylık bebeğim var 2 aylık hamileyim beklenmedik bir durumda şükürler olsun tabiki Bebeğimi emziriyorum fakat doktorum bir zaman sonra sütun kesilir o zamana kadar emzir dedi ne zaman kesilir acaba çok üzülüyorum açıkçası 🙁🙁🙁😔😔😔😔
kubra2608 Milose sütün tadı değişebiliyor ama doğuma kadar emziren de var.Düşük riskiniz yoksa emzirin bence bi sorun olmaz inşallah
Ist2121 Milose 22 aylik bebegim 7 aylik hamileyim. Herhangi bir sikinti olmadi emzirmeye devam ediyorum
eylulyagizmoms_ Milose ben kızım 7 aylıkken hamile kaldım tam 5 ay emzirdim daha sonra kızım emmedi tadı aşırı kötü olmuştu
ArsAyz Milose Ben 5 aylık hamileyken kendi isteğimle kestim. Kesilmedi doğuma kadar gelmeye devam etti arada aktığı oluyordu 😇
Milose kubra2608 hadi ya çok teşekkür ederim doktor emzir sütun kesilene kadar dedi çevremdeki insanlar neler dedi neler pisikolojim kalmadı yok çocuk hasta olurmuş yok zehirlenirmis yok karnımdaki bişey olurmuş yok karnimdakine süt kalmazmis
Ist2121 Milose ya su sacma sapan cahil cuhela mahalle tayfasini nasil dikkate alip bide psikolojinin bozulmasina musade ediyosun anlamadim. Milattan once kalma hurafeli yalan yanlis bilgiler hepsi. Bilimsel olarak herhangi bir zarari yok. Sutun kesilecek diye bisey de yok neden kesilsin ki aksine 4.aydan sonra kolostruma donuyor sutun ve ilk bebegin 2 kez kolostrum almis oluyor. Ne kadar faydali biliyorsundur ztn.. Tandem emzirme deniyor buna, 2 bebegi emzirmek.. Arastirabilirsin. Facebook da emzirme akademisi var oraya da yaz istersen emzirmee danismanlari ve tandem emziren onlarca anne var sana cevap verecek..
Mayisannesi34 Sütünüz hiç kesilmez 😊 emzirmeye devam edin yalnız bebeğiniz hormonları tolere edene kadar ishal olabilir muz vs gıdalarla destekleyebilirsiniz 💐
Milose eylulyagizmoms_ ayy benimki de o akdar ense yeter herhalde t.bit yaşına kadar emzirmis olurum en azindan🌹
0000Bahar Ist2121 ee peki 2 bebeğin kolostrum sütünün hakkına girmiş olmuyor mu doğumdan sonra o yararlı sütten 2 bebekte faydalanacak mı merakımdan soruyorum
Brcygt Merhaba , bende 4 aylik hamileyim 14 aylık da bebeğim var emziriyorum ama biraktirmaya basladim bugun, zorlanıyorum doktorumda yavaş yavaş biraktir dedi artık üzüntülüyüm biraz da🥹
0000Bahar Milose benim kuzenimin eşi de öyle hamile kaldı karnındaki bebek 6 ay olana kadar emdirmişti
Ist2121 0000Bahar oncelikle meme de sut bitmez. sut ne kadar talep edilirse o kadar artar. Sonucta 2 bebegin de hakki o sut tekine ait olmuyor buda bir gercek.. genelde tek memeyi birine, diger memeyi ise digerine seklinde paylastirabilirsiniz. Gerci Her bebegin ihtiyacina gore sut salgilanir yani bebek memeye geldiginde salyasina gore anlik olarak onun ihtiyacina gore sut uretimi gerceklesir.
0000Bahar Ist2121 onu anladım canım demek istediğim bebek ilk doğduğunda ilk gelen süt bebek için çok sağlıklı ya onu demek istedim
Mery103 Milose Hamileliğimi öğrendiğim de bebeğim 8 aylıktı 10-11 aylık olana kadar emzirdim sonrasın da gerçekten sütüm kesildi doktorum da en fazla yaşına kadar emzir demişti yani herkeste oluyor mu bilmiyorum ama benim sütüm çok azaldı doymamaya başladı öylelikle bıraktı asla bırakmazdı yoksa
tuanamoms_07 Milose benim arkadaşım hamileliğinin 7. Ayına kadar emzirdi doktor sonrasında keselim dedi kestiler
Tubasahra Milose Kızım 18 aylıktı hamile kaldım.5 ay emzirdim oda erken dogum riskinden dolayı hem.önlem amaçlı ,hem de ictigim haplardan dolayı kestik.