Shewolff kesinlikle kefir ver bana kalirsa süt verilmemeli çünkü 2 yaştan sonra laktaz denilen enzim insan vücudunda azalır ve sütü vücut sindiremez bu da bağırsakları zorlayarak bağırsak aralarini açar bağırsak aralarinin açılması viruslerin daha kolay vücuda girmesini sağlar bagisikligi düşürür. Kefiri muzla blenderdan geçirip verebilirsin ben de o şekilde veriyorum bal da ekliyorum bazen gayette lezzetli oluyor kefir olarakta kefirzadem kullanıyorum direk kefir danesinden yapiliyor