Meri-Mel Aybars2023 Tam 7 aylık iken 3 gün boyunca baba baba diye söylendi durdu sonra epeyce söylemedi
Drama_queen5135 Aybars2023 ilk anne dedi sonra baba dede mama gel al ver emme yani emzik diyor yaşına girecek 1 hafta sonra inşallah 🥲
Bugleminannesi28 Aybars2023 5 ayından beri baba şuan 8bucuk aylık baba dede gel mama anni diyor ama bu sefer baba gel diyor hahahah🤣🤣
asah_1712 Aybars2023 Görümcem ve kayınbabamın dediğine göre ilk anne demiş :) Ağlarken de bazen anne olarak ağzından çıkıyor. Ama bu aralar bababa diyor😄
Pamukkizinannesi23 5+12 deyiz kızım babababa diyor ama bilinçli değil heceleme galiba bilemedim 🤷🏼♀️
Yesim87 6 aylıkken ilk kez dede demisti 1 hafta geçmeden baba demeye başladı şimdi oglum 8 aylik geçen aydan beri anne mama gel gel demeye basladi