Aybars2023 Oğlum 6 ay 8 günlükken İlk kelime anne oldu ve 2 kez söyledi tekrar söylesin diye bekliyorum:) sizin ilk kelimeler ne oldu? 🌸
Durunun_annesii0 Aybars2023 5.5 6 aylıkken gel dedi sonra dede dedi 7 aylıkken anne dedi hala da anne diyor babaya da öyle 🤣 baba daha demedi 😬
Nazugrak Aybars2023 5 günlükken anne diye ağladı şimdi 2 aylık hala bazen anne der gibi ağlıyor bakalim
motherofLeyla Nazugrak bizimkide öyleydi cidden tabi bilinçli değil ama resmen anne diye ağlıyordu ve 3 aylıkken felan anne kelimesini çıkarıyordu hatta videoları var iyikide çekmişim :) ama şimdi 4 ay 20 günlük eskisi gibi çıkaramıyor bazen ara ara diyor tabi yine bilinçsiz :)
hestiaone 7 bucuk aylıkken baba demeye başladı, 9 aylığız eliyle göstererek gel diyor :) arada bir annii gibi birşey diyor
Nazugrak BabyBerry bilemiyorum 😆ben farkettim hani yeni lohusayim yanlış duymusumdur falan dedim kimseye demedim eşim duydu sonra o kadar ilgilenmisiz onlarla karnimizdayken
kivi2111 Nazugrak ben de öyle sanıyordum “neeh” diyorlarmış açım anlamına geliyormuş 😅 ben de 12. Günde anne dedi diye havalara uçmuştum doktor epey güldü 🤦🏻♀️😂
Elifaselmira Aybars2023 4 aylık çok belirgin şekilde anne diyor uykusu geldiğinde anne ee ee diyor 😃🌸