Emi91 ben kesinlikle söylerdim gerekirse benimle iletişimi koparsın önemli değil çocuğun istikbali söz konusu. En azından sana kızsa bile acaba olabilir mi diye düşünüp doktora götürür. Doğrudan söyleyemiyorsan bir arkadaşım var bizimkilerle aynı yaşlarda çocuğu var ismine falan hiç bakmiyormus acaba otizm olabilir mi diye düşünüyor doktora goturucek falan diye kulağına su kaçır o da zaten kendi çocuğunu degerlendirir yani kafasinda