Edasimeda bende 11 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. 4.günden sonra indi benimde özellikle ayak bileklerim çok şişti hamileliğimde öyle ödemim olmamıştı. Geçiyor merak etmeyin şuan hamilelik öncesi haline döndüler. Bol bol su içtim geceleri mümkün olduğunca düz yatarak ayaklarımın altını yastıkla destekledim. Birde at kılı fırçası ile eşimin yardımı ile fırçalama yaptı ayaklarıma