Edasimeda ayy doğum yaptığım zamanlar geldi aklıma benimkiler de davul gibi olmuştu üstelik ağrıyordu da çok zordu hamilelikte ödemim var dediğim için utandım resmen ayaklarını yüksekte tut, tuzlu suda beklet benimki 1 hafta 10 güne geçmişti Allah kolaylık versin 🌺