Ftmgktg Dyglilaa bende 5 ay kullandım evolvia hiç karşılaşmadım siyah nokta kadar biseyler oluyordu ama şu kaynatırken bsey düşmüştür diye düşünmüştüm belki de böcek parçası mıydı ki
Dyglilaa egee keşke dediğin olsa canım mamamız kutulu sıcak olmayan kapalı bi alandaydı biberonumuzda kapalı bir alanda ve ne yazikki mamaya baktım içindede vardı siyah şeylerden
Dyglilaa Ftmgktg birde beni düşün o an beynimden vuruldum ve çocuğum o an aç olduğu için mecbur verdim ama birde bana sor ne zorlukla verdim içim hiç rahat değildi😞
melis_duru Dyglilaa biberona uzun bir kaşık sokup, veya yoksa çatal sapı da olur, öyle karıştırabilirsiniz çalkalamak yerine, köpürmüyor o zaman 😊
Gokcekusunannesi Dyglilaa şoka girdim resmen çok geçmiş olsun.Hipp kullanıyorduk ilk zamanlar çok memnunduk kilo alımı vs çok iyiydi ilerleyen zamanlarda sma optipro kullanmaya başladık oda iyi bir mama daha uygun 😊 sağlıkla büyüsün bebişiniz
Dyglilaa Gokcekusunannesi amin inşallah canım 🙏 şuan Aptamil kullanıyoruz doktorumuza danıştık oda Aptamili önerdi olurda kilo alımı ve kaka sorunu olursa dediğinizi dikkate alacağım teşekkür ederim ☺️