Melek_asli32 Dyglilaa en iyi kakasini evolvia da yapıyor katılıyorum size.ve çoğunda kabiz oldu gaz oldu.insanin içine kurt düşüyor şimdi de🤔
Dyglilaa Melek_asli32 iade edilmesi için eşim aldığımız yere gidicek onlarda firmaya gönderecekmiş bakalım ama birdaha kullanamam kullansam hep içime kurt düşer
Dyglilaa ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DESTEKLERİNİZ VE ÖNERİLERİNİZ İÇİN DOKTORUMUZUN ASİSTANI APTAMİL KULLANMAMIZI ÖNERDİ AZ ÖNCE GENE YAPTIM KÜÇÜK BİR PARÇA DAHA ÇIKTI ALANLAR ARTIK ALMASIN ELİNDE OLANLARDA ELESİN ÖYLE VERSİN LÜTFEN DİKKAT EDİN CANIM ANNELERİM
arzuuu Dyglilaa sikayetimvara yazın oraya yazınca mutlaka dönüş yapılıyor sanki yalan söylüyoruz ya bu firmalar da nasil tuhaf lar ya
Dyglilaa arzuuu Derininannisi firmasına cimere şikayetimvara instagram üzerindeki sayfasına şikayet ettim hep elimden ne gelirse yapacağım bu konuda. Bizler evlatlarımızı kucaklarımıza sağlıklı bir şekilde alabilmek için 9 ay neler atlatıyoruz bunlar gibi firmalarda evlatlarımızın sağlığını hiçe sayıp bize hem pahalı hemde böcekli mama aldırıyorlar hiç birşeyi hak etmiyor tek istediğim kapanması mahkemeyede vereceğim
Dyglilaa melis_duru inşallah bizde yaşamayız doktorumuz aptamili önerdi çünkü ama her ne olursa olsun birkere huylandım biberonu alt üst ediyorum bakıp öyle veriyorum kızıma
Dyglilaa melis_duru birşey sormak istiyorum canım doktorumuzun önerisiyle aptamile geçtik. Fakat inanılmaz köpürüyor mamanın bitip bitmediğini anlayamıyorum köpük içmesin diede erkenden çekiyorum ağzından senin uyguladığın bir yöntem varmı köpürmemesi için
Derininannisi Dyglilaa şikayet var sitesine şikayet edin önce bende bebelac gold kullanıyorum memnunum deneyin isterseniz
Prensesannesioldm Dyglilaa gecen biri daha paylasmisti canim post Oda tabaga dokup resm atmisti bocek degil ama siyah bisey vardi Bence ilgili heryere basvurun
Dyglilaa Prensesannesioldm gerekli yerlere şikayette bulunduk. Şimdide aldığımız e bebeğe götürüp vereceğiz incelemeye göndereceklermiş firma olurda değişim yapar iade etmezse o mamayı o mağazaya döküp çıkacağım asla ama asla o mamayı evime heleki yavruma birdaha vermem o anı düşündükçe kahroluyorum.günlerdir o mamayı verdim çünkü ve bebeğim mamayı içmiyordu zorla veriyordum mama reddi yaşıyoruz diyordum ama gel gör ki mama reddi değil mamanın tadı değişikmiş ondan yavrum içemiyormuş
Canimoglum_15 LatiLokumum_G aynen ya bende de aptamilin içinden böcek çıktı en çok güvenerek icirdiğim markaydı☹
Dyglilaa Ecrinnn_2525 şuan aptamil kullanıyoruz duruma göre bakacağım umarım birdaha yaşamayız aynı olayı ve kilo alımına bakacağım aldırmıyorsa sma yı birde denerim çok teşekkür ederim canım benim 😊
melis_duru Dyglilaa biberona uzun bir kaşık sokup, veya yoksa çatal sapı da olur, öyle karıştırabilirsiniz çalkalamak yerine, köpürmüyor o zaman 😊
egee Dyglilaa canım mamayı koyduğun yerin yanında başka bisey boceklenmis ordan ona girmiş olabilir mi? Yada belki gerçekten biberinin dibinde duruyodu sen üstüne mamayı döküp yaptın? Bundan emin olmak için bütün mamayı bi kaseye döküp içine iyice baksaydın başka var mı diye. Mama böcekli olsa başkada olması lazım çünkü içinde. Yoksa böcek başka yerden gelmiştir. Varsa gerçekten üzücü.
Dyglilaa egee keşke dediğin olsa canım mamamız kutulu sıcak olmayan kapalı bi alandaydı biberonumuzda kapalı bir alanda ve ne yazikki mamaya baktım içindede vardı siyah şeylerden