Canım benim de 2bira içtiğim günler oldu , tabi doktorum 1tane içebilirsin demişti , sağdığımda sütüm gelmiyor hiç dedim o zaman sağmana gerek yok dedi bu arada bebeğimin kilo alımı iyi durumda , ara ara da içerim çok şükür bir sorun sıkıntı yaşamadım