oglunun_anasi canım merhaba görünce yazmak istedim abuk subuk yanıtlar gelmiş ben de bu gece 1 bardak alkol aldım ki arada bi tane bira da içerim doktorum hiç bişey olmayacağını emzirmeye devam etmek gerektiğini söylüyor hem evet süt yapar da dedi insan vücudu öyle bir şey ki hamileyken bile bebek hep koruma altında öyle ne yersen sütten geçer diye bişey yok yararlı olanları alır zararlıları almaz öyle bir süzgeç var plasenta da da durum böyledir. Sen kimseye bakma şimdi sütünü sağıp attıysan için rahat etmediyse sabah emzir hiç bişey olmaz