Beratim17 iç dikişim yoktu benim doğum anında kızım elleriyle yüzünü kapatarak doğduğu için 4 dikislik bir yırtık oluştu.normal doğumda ilk bir kaç ilişki de ağrı oluyor eğer sizi çok rahatsız ediyorsa doktorunuzda görüşün.benimki oturmaya niyetlenirken oldu. Bağdaş kurup emzirme yastığını alacaktım emzirmek için sonra çarşaf gibi yırtıldı gibi duydum işte hem enfeksiyonun hemde ilişkinin dikisimi dejenere ettiğini söyledi doktorum şükür islemlerden sonra bir sorunum kalmadi