Bulbulyuvasi canparelerim hayır 3 tanesi açık eşim fotoğraf çekip gösterdi dikişlerin rengi solmuş böyle şeffafa yakın olmuşlar
canparelerim Bulbulyuvasi bişey olmaz inşallah ya, kuru tutmaya çok dikkat et. Ama akıntı ve koku olursa gidip göster nolur nolmaz Allah korusun
Bulbulyuvasi Rumeysaden ay bende de hemeroid var bende çok çektim kabız oldum hala düzene girmedi büyük abdestim Allah yardımıcımız olsun
Minikkualam Bulbulyuvasi Valla canım beni kontrole de çağırmadılar bilmiyorum ki açıldımı açılmadı mı doğumdan sonra eve giderken batikon antibiyotik ve parol yazmıştı onları kullandım sadece ama açılma olduysada haberim olmadı 😇
Bulbulyuvasi Minikkualam antibiyotiğin ismini hatırlıyor musun peki? Bana da antibiyotik vermişti ama hiç kullanmadım neredeyse oksapar falan da verdiler. Ama kimse demedi şu zamanda gel diye falan
slkmsncemile Bulbulyuvasi ben ilk hafta hastanede kaldım, dikişlerim açılmış taburcu ederken tekrar dikiş attılar ama oda tutmadı 😂 bende kontrole gitmedim korkudan çünkü oturamıyorum, kalkamıyorum çocuğa bakmam lazım diye. Şuan sıkıntı yok gibi bakalım
canparelerim Bulbulyuvasi yok canım lohusa akıntısını kastetmiyorum. Dikişten koku ve akıntı gelirse. Yani illa ki ayırt edersin onu öyle bir durum olursa. İnşallah olmazda tabi🙏🌸
slkmsncemile Bulbulyuvasi benimde yemedi işte. Tekrar dikiş atarlar diye. Ama sanırım 3.kez dikmiyorlar. Zaman geçince de dikmiyorlar…
huzunkovankusu Bulbulyuvasi Zor biliyorum ama mecbur doktora gitmek zorundasın 😔 İltihap da olabilir sarı akıntı diyorsun. İhmal etme derim.
birkedibirbebe Bulbulyuvasi benimde açılmıştı 5. Gün kontrole gittiğimde tekrar diktiler doğumdan daha zordu çünkü bana git ertesi gün gel ameliyathane de biraz uyutup dikeriz demişlerdi( kendi çalıştığım hastane olduğu için böyle bir konfor sağladılar) bebemi bir daha bırakıp git gel yapamayayım diye dikin böyle dedim ve benim için doğumdan daha travmatik olmuştu🥲 ağlaya ağlaya araba sürerek eve gelmiştim 😂 ama bence en etkili şey kantaron yağı istersen dene umarım tez vakitte iyileşir 🫶
barbarosunannesi Bulbulyuvasi aynadan bakmıştım.patlamisti ama bişey yapılmadı sadece baticon ile temizle dendi.kendi kendine geçti bide her wcden sonra altımı yıkadım idrar kalıntıları açık yarada enfeksiyon yapar demişti wcden sonrada yine her seferinde baticonladim şifa olsun sizede inşallah
tubasd Bulbulyuvasi geçmiş olsun doktora git demeyin demişsin ama gidip bir girunseniz iyi olur iltihap varsa ilaç verir diktirmek istemezseniz de kimse zorla dikmez korkmayın ama bı görünün derim geçmiş olsun
Bulbulyuvasi tubasd insallah ya haatanede de uzak ilçedeyim eşimin de izni yok maalesef tek gitme şansım yok yol uzun 40ı çıkmamış bebekle çok zor
Bus1903 Bulbulyuvasi benim bi arkadasımın lohusayken 2 kere açıldı 2 sindede diktiler ne ilaç kullandıgını bilmiyorum ama uyusturmadan neden yaptılar bu canilik resmen orda zaten acı cekiyosun birde extra acı yüklüyolar
Bulbulyuvasi Bus1903 bir de suni sancı almıştım sen düşün artık karnıma iki kişi çıktı hopidik hopidik yaptı öyle doğurdum
Bus1903 Bulbulyuvasi Allah askına nerede dogum yaptın bacım sen ya hemşire benimde karnıma bastı doktor bir bagırdı ona masaj yapıcaksın basmıycaksın diye ovalaya ovalaya gelmişti yani ay sakın bidaha oraya gitme çok üzüldüm
tubasd Bulbulyuvasi acile gidin kadın doğum hastanesi varsa merkez de bebeğiniz hayırlı olsun inşaallah 🌸