Bende ilk 6 ay şu verilmez diye bebeğimi emziriyordum su vermemiştim. Kendimde hastanede çalışıyorum büyükler su vermemi soylediklerinde de kizmistim küçücük bebeğe su mu verilir diye. Fakat 4 aylikke. Bebeğimin bezinde turuncu lekeler olmaya başladı . Hemen Dr götürdüm Dr anne sütünden gerekli su ihtiyacını alamamış dedi şu verebilirsin dedi. Tekrar başka Dr götürdüm aynı gün o Dr da aynı şeyi dedi. Meğerse bebeğim emmesine rağmen su ihtiyacı karsilanmamis. 4 aylıkken suya başladım ve bezdeki turuncu lekeler hemen kayboldu. Çok şükür bı sıkıntı da yaşamadık .