Kevserakb Kızlar az su veriyorum 6 7 çay kaşığı ama daha bana ver diye ısrar ediyorlar siz ne kadar veriyordunuz çocuklarınıza
Damlanurrr Kevserakb beş buçuk aylıkken ek gıdaya başlamıştık ondan sonra vermeye başladım onun öncesinde vermedim hiç doktorum verme demişti benim de etrafımda bilmediler söylediler de söylediler ama siz doğru olanı bildiğinizi yapın insanları bosverin
Civciv31032023 Kevserakb benim bebeğimde 4 ay 13 günlük bana da ısrar ediyorlar ver diye ama anne sütünden alıyor su ihtiyacını ek gıdaya ne zaman geçer o zaman başlar su 😊
lyl0742 Kevserakb 15 20 cc kadar veriyordum her gün doktor da suyun kime ne zararı olabilir neden vermiyorsun verebilirsin demişti zaten anne sütü ayrı su ayrı diyordu herkes zaten oğlum daha çok mama içiyordu az emiyordu bende verdim çocuk içmek istiyorsa verebilirsiniz havalar sıcak terliyorlar su içebilir bence
izd Kevserakb ben 6 ayda ek gıdaya geçince su teklif ettim, ve reddetmedi, mini mini verdim. Ama daha öncesinde özellikle vermedim. Ek gıdaya geçtiğimizde de açıkçası verdiğim günlük su miktarı 5 CC falandır sanırım, zamanla mini mini artırdım.
Kevserakb Civciv31032023 artık dayanamadım verdim devam ediyorlar en sonunda aldı ama şimdi de daha fazla ver diyorlar
Damlanurrr Kevserakb ek gıdaya başladığımızda küçük bir biberonu vardı onunla verirdim ölçü olarak bilemiyorum
Eliffgznbln Benim bebeğim 4 ay 27 günlük. Ek olarak mama yemeye başladık. Doktorumu arayıp sordum. İstediğin kadar su verebilirsin havalar çok sıcak vucudu muhakkak ihtiyaç duyar dedi. Güvenemedim sağlık ocağını aradım sordum, onlarda günde 30 cc su verebilirsiniz dedi
silad70 4 ay 27 günlük ikizlerim sadece mamayla ilerlediğimiz için doktorumuz ek gıdayı uygun gördü ek gıdaya başladığımızdam beri su biberonuyla içtiği kadar veriyorum bence bu sıcak havalarda verilmeli yine de doktoruna danış
Eliffgznbln Kevserakb %50 emziriyorum %50 mama Kevserakb emziriyorumda aynı zamanda ama bizim şöyle bir şey oldu çişimizin rengi koyulaştı o yüzden doktora sordum su vermem gerektiğini söyledi
Damlanurrr Kevserakb vermeyin o zaman tabiki tercih karar sizin ama anne sütünün içinde o suyu karşılayacak hersey var keza mama da zaten suyla yapılıyor insanları dinlemeyin o çocuğun annesi sizsiniz en iyi siz düşünürsünüz
Alyakbr Kevserakb mama şekerli olduğu için . Şu verilmeli bende verdim sırf mama ile besleniyodu ebemiz vermemi söyledi ilk bir iki çay kaşığı vermiştim şuan 5 ay 10 günlük 30 CC suya alıstırma biberounu var onadan aldım içmek istediği kadar içiyor bırakiyor havalar sıcak aşırı biz dayanamıuor ve bebeklerde terliyor sıvı kaybı oluyor
bebegimmm2405 Kevserakb benim bebeğim 10 gün sonra 3 aylık olacak meme emmediği için sadece mamayla besleniyor sütüm kesildi bu sıcaklarda da yeterli suyu karşılamadığı için mama günde bir kere bebek sularından veriyorum
Deletedmom_63 Kevserakb ben isteyene kadar veriyorum doktor lar ver dedi diye veriyorum çünkü susuzluktan dudakları beyazladi mama bile içmiyor du
Ececiiim Kevserakb hiç vermiyoruz anne sütüyle beslenen bebeklere su gerek yok. Doktorumuz da önermiyo zaten
Summerwine95 Kevserakb 3.5 aylıkken vermeye başladım doktorumun onayıyla çünkü bebeğim aşırı sıcaklarda gece çiş yapmiyordu.Alistirma sulugunda içiyor bıraksam hepsini bitirecek ben alıyorum 2 çekince
Mihros18 Kevserakb kızım 4 ay 21 günlük. Doğduğundan itibaren mamayla beslendiği için az az çay kaşığıyla veriyordum. Daha sonra doktor kontrolünde doktorumuz havalar sıcak az az verebilirsin demişti şimdi kendi suluğu var ondan veriyorum canı istemezse içmiyor zaten. Siz mutlaka doktorunuza danışın. Her şeyin fazlası zarar.