Sonsuz32 annem ve kayınvalidem bana 18 saatlik mesafede tek bakıyorum doğduğunda 1 hafta geldiler kaldılar gittiler 1 haftadan sonra hep kendim baktım zorlandım mi çok ama kendim bakmayı da tercih ederim. Şuan 8 buçuk aylık bana uyum saglayamayacagina göre kendimi ona göre programladim ve ev işlerimi temizligimi hep ona göre hallediyorum hiç te yorulmuyorum böyle olunca tabi onunla ilgilendiğim zaman zarfında çok enerji sarfediyorum yoruluyorum ama sonra diyorum ki iyi ki iyi ki benim kızım iyi ki heran yanımda o olmasa ben ne yapardım derler ya “Çektiğim vefanın canı sağolsun ,su sefanin güzelliğine bak ” tam da öyle 🥲