Sonsuz32 yalnız degilsin , sözde kayinvalidemler çok ozluyoruz falan derler sürekli görüntülü arayıp darlarlar ,yaz tatilinde alakasız şekilde memleketlerinde geçirdiler, babalar desen hep ayni ,ben de bezdim ,tek. Baisna çocuk bakmakta bişey yok ,ama insan gün içinde arada on dakka ya on dakkayi kendine ayırmak istiyo