Aynur0707 Benim kızım da ilk başlarda 3-4 günde bir yapardı kakasını biz de o zaman birkaç kere fitil yaptık panikleyip. Doktora sorduğumuzda yenidoğan da eğer bebeği rahatsız etmiyorsa , ıkınma, sancı vs yapmıyorsa 1 hafta 10 güne kadar normal olduğunu söyledi. Arkadaşın söylediği gibi 1 çay kaşığı zeytinyağı da verebilirsiniz biz mamanın içine koyuyorduk.
Mama sorunuza gelirsek Hipp en iyi mamalardan biri.%97 anne sütüne en yakın olduğunu söyledi doktorumuz ama memnun kalmazsanız aptamil deneyebilirsiniz dedi. Mamanın etkileri bebekten bebeğe değişiyor bunu deneye deneye anlayabilirsiniz. Kimi bebeğe hipp iyi gelir kimşne aptamil kimine sma vs. Herkesin çok sevdiği sma yı ilk olarak kullandık ama acayip gaz sancısı yaptı hipp denediğinizde sorun ortadan kalktı .O günden beri hippLe devam ediyoruz kilo alımı da iyi bir problem yok Bazı bebeklere de hipp yaramıyor mesela. O yüzden kimse net bişey söyleyemez. Bunu siz bebeğinizi gözlemleyerek ve kilo takibi yaparak anlarsınız zamanla.