momybaby benaslindayohum_ trukid satılıyor trendyolda. eczanelerde oluyo mu blmiyorum. bence o iyi gelir. birde balbumu da eritip surunce iyi gelir bence
papatya_1125 benaslindayohum_ bez takiyor mu hala ? Asitli bir şey yiyip içmiş olmasın.ya da antibiyotikten dolayı olabilir.sebebini bulmak gerek.
Yasemin38 benaslindayohum_ sudocrem,küçük arko krem, saf zeytinyağ,sarı kantaron, hamazinc krem altını sürekli yıkayıp kuruladıktan sonra kullansın canım kremleri. Mantara çevirmiş pişikler olabilir o yüzden tekrar bir doktora gitse dahada iyi olabilir canım
PamukPrensesannesii benaslindayohum_ fucidin ve trsyod karıştırıp kullanmıştik bize iyi geldi. Ayrıca ya pamuk kullansın yada ıslak mendili yıkayarak kullansin
CatBoy benaslindayohum_ Dirençli pişiklere doktorumuzun verdiği reçete Belogent, kursept, nibulen krem karıştırılarak sabah akşam kullanılacak. 5 günden fazla kullanılmıyor. Eczanede karıştırmalarını isteyebilirsiniz.
Kizcemm benaslindayohum_ Benim kizimda böyle oldu. Domatesi yediği zaman olmuştu. Doktora götürdüm yazdığı kremler hiçbir işe yaramadı. Enson sudokremde buldum devayi. Poposuna bolca sudokrem surdum. Ama çok sürün oylelikle 2 3 gün içinde iyileşmeye başlamıştı.
tgbakar benaslindayohum_ aynilarini doktor bebeğime verdi hiç bir işe yaramadı. Kantoron daha da pişirdi. En son sudocrem kullandim 2 günde geçirdi İnsallah sifa olur çok geçmiş olsun 🙏🏼
hndstncvzlikek Sık yıkayın altı acık kalsın hametan kullanıyoruz biz. Biz bebekken annem kahvaltılık yag da sürermiş kardeşim asırı kötü oluyordu o da çok iyi geliyor
Ertugrulnannesiii benaslindayohum_ off çok kötü olmuş yavrucak. Benim de oğlum olmuştu mantar ve aşırı inatciydi 2 ay uğraştım kortizonlu krem ve travazol kullandım dönüşümlü olarak tabi doktor önerisiyle ve çişini dahil yapsa suyla sampuansiz sabunsuz yıkadım kuruttum ve günde 2-3 defa 15-20 dakika havalndiridm uzun sürdü geçmesi ama geçti şükür çok geçmiş olsun eğer bu dediklerimi yapmadiysa denesin.
Deletedmom_79 benaslindayohum_ çok çok kötü ol uş günah. Yaşamadım ama mantıken bu durumda bebeğimi yıkar bu kremleri iyice boca eder bezsiz bırakırdım. Belli ki havasız kaldıkça beter oluyor. Bu süreçte bez değişimi yapıldı mı? Biraz bütçe yorsa da Prima ya da Pampers kullanılsa iyi olur😞
Sevde123 benaslindayohum_ fito ile trosyd muydu neydi buikisini kullansın yada travacort ile fucidin karıştırsın bunlar antibiyotikli merhemler üç beş güne kalmaz toparlar mahfolmuş çocuk ya çok geçmiş olsn
Hbuksen benaslindayohum_ dr sorup fito krem kullanabilirsiniz. Biz pişik olmadan bile arada sürüyoruz. Ayrıca bu kadar ağır pişik için temiz içerikli vs aramayın derim
Sezerss Benim oğlum da 1 hafta öncesi böyleydi altını her açmaya gül suyuyla yıkadım ve coresatin krem sürdüm günde 2 kez duş aldırdım geçti çok şükür
Opecert benaslindayohum_ ah yavrum ya kıyamam sudocrem birebir doktora da danışsın tabi ama sudocrem cok iyi geliyor
Smsrs benaslindayohum_ beyaz sabun ile yıkayıp kurulasın birde yeşil arko bize çok iyi gelmişti. zeytinyağı sürüyordum, bol bol da bez değiştiriyordum. Uyurken bezi çıkartıp altına alt açma örtüsü serip kızımın üstüne de ince bir tülbent atıyordum.