Bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum ama. Ama cildiyeye gitmişler mi hiç? Bebeklere ciddiye mi bakıyor ondan da emin değilim gerçi :( benim kızım yoğun bakımda çok fena pişik olmuştu. Hiç bişeyle geçiremedim anne sütü sağıp dökmüştüm son çare, geçirmişti ama bu açık yaraya dönmüş 😥