Oğlum her yere tırmanmaya başladı. Her dakika peşinde olmam gerekiyor yoksa en umulmadık yerler tehlikeli olabiliyor onun için. Bizim yatağımıza tırmanıp kendi besigine atlıyor. 😳Mama sandalyesinde değil, bizim gibi normal sandalyede oturup yemek yemek istiyor. Dışarı çıktığımızda yerde ne bulsa eline alıyor. Bu ara her şeyi fırlatıyor. Bir de ayrılık kaygısı tavan yaptı. Yanından mutfağa, tuvalete gitmek için kalktığımda basıyor ağlamayı. 🫠