yagizinannesiiiiiiiiii 17 aya girdiğinden beri huyu değişti sürekli ağlıyor mız mız ne yapsam olmuyor 😔
B1elf yagizinannesiiiiiiiiii hele sen19. Ayı gör amaaaniiiinnnn ben ömrümde böylesini görmedim 13 aylıktan beri tavan yaptı
Aynnknk2022 yagizinannesiiiiiiiiii salı günü yasina giricek doğduğundan berii bütün sendromları en dibine kadar yasatiyo sağolsun
yagizinannesiiiiiiiiii SetenayCo yaaaaaa ondan mı böyle doğduğundan beri huysuz ve alerjik. Ama buyudukce fena oldu hele 17 aya girdik berhatmis
SetenayCo Linaamom 2.5 - 3 yaş gibi biter, sonra da 4 yaş sendromu başlar 🤣🤣 Büyümek kolay mı annesi 🥰🥰
SetenayCo yagizinannesiiiiiiiiii Ehh büyümek kolay mı annesi🥰 O krizlerin hepsi onun sağlıklı gelişimi için 🎈🎈🎈
yagizinannesiiiiiiiiii SetenayCo dimi :) haklısın sağlıkları yerinde olsun da gerisi önemli değil onlar huysuz olunca bizde geriliyoruz ister istemez
Nur1818 yagizinannesiiiiiiiiii benim oğlan da aynı kendi kendine tencere tava kaşıkla oynayan çocuk şimdi hiç durmuyor beni elimden tutup evin içinde gezdiriyor hiç biseyden oyuncaklarindan bile memnun olmuyor oynamıyor sürekli mizmiz benim de suratım hep düşük onu memnun etmeye çalışmaktan sabrım taşıyor bazen
yagizinannesiiiiiiiiii Nur1818 aynen öyle modül düşüyor hiç bir iş yapamiyorum sürekli beni de evde gezdiriyor memnun değil demekki aynilar
CizerBirAnne yagizinannesiiiiiiiiii benim kızım genel olarak sakin aslında ama bir süredir istediği şey 1 sn gecikince çığlık kıyamet başlıyor 😃 sanırım bizimki de 17.ay etkisi, ben de diyorum hep geliyor gelmekte olan.