MeteYmen_Annesi Ben çok memnunum yani 2 +1 evim 17 aylık ikizlerim var her kırıntıda kurtarıcım oldu daha önce karaca vantuz kullanıyordum çok ağırdı o yüzden sattım bunu aldım çok çok iyi yapmışım
Beraninannesii MeteYmen_Annesi Bendede karaca vantuz var şuan😬 Çekişi çok düştü ilk aldığım gibi değil birde daha 1 buçuk senedir kullanıyorum koku oluşmaya başladı ne yaptıysam o kötü koku gitmedi. Hiç elime alaşım gelmiyor
momandad_16 Beraninannesii kesinlikle büyük süpürgeyle süpürmek işkenceymiş dik süpürge alınca anladım😅
Beraninannesii sdfkaya Link yasak ama Trendyolda Grundig vcp 5030 3in1 olarak geçiyor ismi 4804₺ ücretli olan
Beraninannesii bircocukannesiomom Grundig vcp 5030 3in1 süpürgeyi aldım çok memnun kaldim evin tozu azaldı sürekli elimde mutfakta sürekli kullanıyorum. Bebeğimin dokuntulerini güzel topluyor mop özelliği de güzel yine onuda mutfakta kullanıyorum. Fiyat performans ürünü diyebilirim
bircocukannesiomom Beraninannesii zaman ayırıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim :) güle güle kullanın
KucukAnne344 Beraninannesii arcelik markasi ben pek arcelikten memmun kalmadigim icin yorum yapamayacagim ama ben bosch kullaniyorum tavsiye ederim
Beraninannesii KucukAnne344 . Grundig aldım 🤗 Benim TV’mde Grundig olduğu için şans vermek istedim memnunda kaldım🤗