Beraninannesii Kızlar Grundig marka süpürge kullanan varmı bu modeli çok beğendim ıslak kuru olasindan dolayı yorumlar genel olarak iyi kullanan varsa birde sizden bir kaç yorum alayım🤗
momandad_16 Beraninannesii ben kullanıyorum çok memnnum hatta annemede aldık o da severek kullanıyor büyük rahatlık büyük süpürgeyi açmıyorum çoğunlukla bu işimi görüyor
mervekanbur Ben iki buçuk yıl önce aldım fiyat performans ürünü diye çok memnunun sadece geçen ay bataryasını değiştirdik şimdi yine canavar gibi çalışıyor günlük ilerde elim kolum hele ek gıda dönemindeyiz yerler hep kırıntı hemen hallediveriyoruz
Beraninannesii mervekanbur En büyük derdim mutfak zaten oğlum sağ olsun döke saça yiyor altına örtü sersem ne fayda firlatmayi öğrendi robot yada bu ikisi arasında tercih yapmami istedi eşim bu daha mantıklı geldi mop özelliğiyle 🤗
Beraninannesii Huzme2110 5bin civarı Dyson alacak param yok malesef o kadar olsa Philips aqua Trio alırdım heralde 😅 Eşimde robot yada dikey tercihini yap dedi çok yüklenmek istemiyorum orta halli birşey olsada yeter şuan benim için 🤗
mervekanbur Beraninannesii robot için de araştırma yapmıştım çok memnun olanlar var ama ben o kadar sabırlı değilim hemen alıcam süpürüp halledicem hele şimdi döke saça yediği için kızım da iki dakika da hallediliyor ben 1650 tl ye almıştım geçen fiyatları bir miktar üzdü 🥹😅ama mop özelliği falan da kullanışlı
Beraninannesii Laden Yaa gerçekten mi valla araştır araştır en en en çok içime sinen süpürge bu oldu Philipsten sonra 🤗 Mop özelliği nasıl peki kullanışlı mi bazı yorumlarda gereksiz kullanışsız gbi yorumlar vardı birde şarjı çok çabuk bitti yazılmıştı😇
Beraninannesii mervekanbur Bende kendim süpürmezsem sanki temizlenmezmiş gibi geliyor iki dk şipşak halletmem lazım birde bebekli ev illaki bir yerlerde birşeyler oluyor robot onu engel olarak alıyor felan dediler o yüzden bu dedim 😇
Laden Beraninannesii 3+1 evim yetiyorda artıyor şarjı. Mop şöyle kullanışlı. Halıları kaldırınca. Önden süpürüyor arkadan siliyor. Bir pedalı var. Ona basıp mopu ıslatıyorsunuz. Ben çok seviyorum süpürgemi iyi ki almışım. Evde robotumda var ama bunu aldığımdan beri hiç çalıştırmadım. Şipşak süpürüyorum bununla zaten☺️
mervekanbur Beraninannesii o zaman bu tam işinizi görecektir gönül ister ki philps in yeni modeli olanı alalım ama 😇
Beraninannesii mervekanbur Laden O zaman hemen sipariş veriyorum çok teşekkür ederim kızlar çok sağolun 🥰🌸
Beraninannesii momandad_16 Birazda dediğiniz gibi günlük olarak büyük süpürgeyi taşımak zor geliyor zaten çekişi de iyice gitti o yüzden dikey Süpürge tercihim ☺️
momandad_16 Beraninannesii kesinlikle büyük süpürgeyle süpürmek işkenceymiş dik süpürge alınca anladım😅
nidako Beraninannesii canım elim kolum süpürgem. 😍 hiç düşünmeden alın, büyük süpürgeye gerek bile kalmıyor.