Eglenogren benzer bir durumu yaşadım, 3205 doğdu ve ek gıdaya dek de hani az kilo ile yaşadı. Persentilde kendine özgü bir çizgisi vardı, hani günlük min. 30 gram alması gerektiği zamanlarda kızım 32 gram alırdı falan :))) fakat ek gıdada aniden kilo aldı. O ara şehir dışında idim, doktoru da yoktu. Şöyle diyelim ilk15 günde 900 gram aldı. Şöyle günün sonunda aslı da kilosu kızımın yaşıtlarına yetişti ancak ama persentil çizgisi bozuldu resmen. Doktoru da bu yüzden hormon tahlili istedi. Hormon testleri temiz idi. Ki yine doktoru artık günde üç öğüne çıkarttı ve de hani yemek yanında yoğurt falan veriyorum mesela daha önce akşamları sadece yoğurt verirdim ama nanaz dedi, yemek ekleyeceksin dedi. Pilav, bulgur, makarna, ekmek eklenecek dedi. Biz diyet beklerken birden ekmek yedir diyince epey güldük hatta :))) miktara dikkat etmek gerekiyor aslında bir de hani protein, karbonhidrat dengesine. Ben kıymalı sebze yediriyor isem o öğünde yoğurt vermiyorum, ekmek veya makarna,pilav eklemiyorum. Sabahları avokado veriyor isem kahvaltıda loruna yağ eklemiyorum. Kıymalı öğünlei genelde öğlen veriyorum. Ölçüleri de 200 gram civarında tutuyorum yaklaşık tabii. Hareketini çoğalttım daha fazla yürütüyorum. Bebeğe diyet vermiyorlar eğer ki diyet gerektiren bir durumu yoksa.. ayrıca öyle çılgın bir kilosu da yok ama endişeleriniz var ise ek gıda beslenme konusunda destek almanızı öneririm.