Merhabalar genel olarak herkes bebeğinin az kilosu olmasından şikayetçi ama benim gibi kilosu fazla bebeği olan annelerden öneri almak istedim. Bebeğim 3.215 gr doğdu. Sadece anne sütü aldı ek gıdaya kadar. Şuan ek gıda +anne sütü şeklinde gidiyoruz. İlk aylar ek gıdayı istemediği için kilo alımı yavaşlamıştı ama bu birkaç haftadır verdiklerimi yiyor o yüzden yine hızlandı. Aslında öyle kilo yapan şeyler vermiyorum ki kendimde yemem, genelde sebze meyve ve kuzu kıyma veriyorum bazen çorba veriyorum (mercimek, tarhana gibi). Boyu da çok uzun öyle şişman durmuyor ama geç döndü şuan emeklemiyor fakat koltuk kenarlarında tutanarak ayakta duruyor ve sıralıyor. Kollarından tutunca yürüyor bu şekilde. Biraz kafama takıyorum doğrusu böyle kilolu olması hareket anlamında ona zarar verir mi? Ek gıda 3 öğün veriyorum acaba fazla mı? Örneğini aşağıya yazacağım fikir verirseniz sevinirim
Kahvaltı: 2 zeytin, yarım salatalık, 1 yk kadar tatlı patates püresi
Öğle: kemik sulu kabak çorbası (1 ya da yarım bebek kavanozu kadar)
Akşam: kıymalı semizotu yemeği