Ben şimdi mesela şuna takılıyorum. Bu aşıyı yaptırdım çünkü kardeşim de doktor ve çok vaka görüyorum dedi vs korktum yaptırdım. Peki aşının prospektüsündeki olası yan etkilere hiç baktım mı? Hayır. Yan etkiler nasıl? E onlarda çok ağır. Rotayı çocuğum nasıl atlatırdı bilmiyorum( doktorum da kesin yakalanacak diyor zaten) ama yan etkileri de nasıl karşılayacak onu da bilmiyorum. O yüzden gerek yokmuş yani. Çocuğum şimdi kıvranıyor. Değmezdi bence