Merhaba bebeğim 2.5 aylık gazlı bir bebek zaman zaman kakasında mukus oluyor kan hiç görmedim çok şükür . Döküntü vs de olmadı çok sıcaklarda isilik gibi şeyler çıkıp yıkadıktan sonra geçiyor. Bir ara süt alerjisinden şüphelendim doktora götürecektim sonra vazgeçtim küçücük daha tahlil falan yapılır canını acıtmayım diye , başka belirtileri yoktu çünkü. 3. Ayda rotavirüs yapılacak ama çok kararsızım alerjik sorunlar yaşayanlar vs oluyormuş bu aşıdan sonra . Doktora sorduğumda eğer çocuğumu kreşe vermicem kendim bakıcam diyorsan yaptırmana gerek yok çünkü kalabalık ortamlarda yayılan bir virüs dedi ama çok kararsızım siz ne düşünüyorsunuz?