Sibelmuc geçmiş olsun 🙏🏻 tabii ki ben biraz kafama göre yapıyorum açıkçası. Bir yemek kaşığı yoğurt, kıvamına göre bir ya da iki kaşık un (ben tam buğday kullanıyorum), bazen yarım tatlı kaşığı ruşeym koyuyorum içine ama zorunlu bi şey değil bir yemek kaşığı elma suyu konsantresi ve bir tutam karbonat ekliyorum. bazen içine birer çay kaşığı tahin ve pekmez de ilave ediyorum. Bir iki yemek kaşığı kadar da su ilave ediyorum ki boza kıvamına gelsin. Hepsini karıştırıyorum. Zeytinyağı ile hafif yağladığım tavada kısık ateşte çevirerek pişiriyorum. Çok çabuk pişiyor. Benim atlas seviyor bu tarifi, umarım sizin atlas da sever☺️