Nghn11 benim kızım kusuyor hem reflü hemde süt alerjisi var dendi
Fışkırtarak kusma olayını bir türlü anlıyamıyorum yani foskırtmak baya baya uzaga goskırtmak mı ?
Kusması kilo almasını coook engellkıyorudu bnm kızım ılk bır ay dogum kılosunda kaldı hıııcc kılo alamadı sonra reflu maması ve mıde ılaclarıyla kusması azaldı kılo almaya basladı
Sımdıde sut alerjısı var dıyıp alerjı amması baslatıldı ama onuda cok kusuyor suan yıne 10 gundr hıc kılo almamıs