Sağlık ocağında her doktorun 4000 e yakın hastası var her gğn gelmek isteyen hastaları arasalar evin yolunu bulamazlar bu yüzden size tarih veriliyor aşı kartına yazılıyor şu gün gelin diye bir zahmet bir tane çocuğun aşısını da takip ediverin onlar yüzlerce hastayla uğraşıyorlar bende hemşireyim biliyorum sizde anne olarak takip etmek durumundasınız