Bulunduğunuz yerde, çocugunuzun aşısı olduğunda bilgilendiriliyormusunuz yani arıyorlar mı? Önceki olduğum yerde arıyorlardı 1 2 gün öncesinden aşısı var getirin diye ama şuan ki yerimde hiç aramıyorlar bilgi vermiyorlar. Ve bunu daha öncede yaptılar niye aramıyorsunuz belki ben bilmiyorum unutuyorum takip etmiyorum diye söylediğimde sistemde arıza var ondan aramamışlardır falan dediler ama çok sinir oluyorum yani şuan 2 yaş aşısı varmış mesela e nabıza bakmasam bilemicektim aşısı 2 gün geçmiş oluyor bi sıkıntı olur mu? Şimdi götürsem aşılar sabahtan oluyor diyorlar günü geçince bi problem olur mu? Diğer aşılarında günü gününe yaptırdım hep takip ediyorum genelde ama bunu atlamışım ne yapmam lazım?