Duygarn oh çok şükür 😊 günden güne iyi olacaksın🤲🏻 dualarım seninle… O catirtiyi ben de duydum😄 hatta tüm hastane duydu. Dogumhaneye eşimi ve annemi aldılar. Sonra eşimi bayılır diye çıkarttılar… Kapının önündeki diğer adamlar da dua etmişler bana hemen dogurayim diye 🤭 bir çıktım sesim kısık 😄
Bırakın beniiiii
Tamam dogurmuyorum gidicem beeeen
İnsene üstümden seeeeeen
Ay çıkarın şu çocuğu artık yeteeeeer
Diye bagirmisim hep😄 eşim arada dalga geçiyor…
40 kontrolünü aksatma sakin 😊 ben en son rahmim elime gelince gittim, dört aylikti oğlum… Şu an ikinci çocuğumun olacağı meçhul🤦🏻♀️