Duygarn kesinlikle katılıyorum… Keşke sezaryen olsaydım. En azindan sancı cekmezdim. Yatar iyileşir hayatıma devam ederdim. Çok pişmanım… Benim serklaj vardı bir de… 37.haftaya kadar nasıl ısrar ediyorum normal doğumda. Doktorum yapma etme, yorma kendini diyor (kalp rahatsızlığı var da). Kalp doktorumdan gittim izin aldım. Hem bana hem bebeğime baktı, kilosu düşük diye dogurursun heralde ya dedi. 175 boyum var kocaman kadınım 😄 dogururum ben heheyt dedim.
Neyse Çarşamba dikişler alındı, doğum doktorum pazartesi sezaryen ile her türlü alacağım, o zamana kadar gelirse normal olur dedi ve Miraç gecesi doğurdum cuma günü 😄 tamam hadi sezaryen dedim, doktorum bir bakalım falan dedi, zorla dogurttu beni 🤭 çatala çıkıp makata baskı olana kadar normal diyordum zaten… Epiduralimi kestiler ikinamiyorum diye ona çok uzuleum, çok zorlandım… Doğum sancısı 7 cm e kadar çektim sonra yatıp uyudum ilaçla prensesler gibi… Doğum anında ilacı kesip başka bir şey enjekte ettiler ve bütün o ağrı sanciyi bir anda hissettim 🥺