2kizbiroglan Kaan01 sağolun.kaburgada sürekli ağrı vardı bı kaç doktora gittik .bişey yok deyip gönderiyorlar di .en son eşim bayıldı ve öyle öğrendik . yumurta büyüklüğünde şişkinlik de ortaya çıktı
LaMamaDellaCicala 2kizbiroglan testis kanseriydi esim biz tanistigimizda😔ama atlatti ve simdi bir bebegimiz var hayat sizede en guzellerini versin…