Eşim kanser 3 yıldır çok şükür durumu iyi 6ayda bir kontrole gidiyor…eşim ilaçlı ped film girdi , sonuçları cikti doktor Çarşamba günü bakacak ve ben çok korkuyorum yine başa saracaz diye 😭(çok kötu günler geçirdik.) Sizden isteğim .sadece sonuçlarda resim var .böyle yakını veya kendisi doktor olan varmı .resimlere bakarak ne olduğunu soyleyebilirmi lütfen…