3 aylığız hızlı büyüme döneminde olduğu için gündüz uykuları çok azaldı gündüz uyumadığı için gece uykuya geçişi de çok zor oluyor ama bir an bile ilaç vereyim düşüncesi aklımdan geçmedi. Ev işi yapmıyprum gerekirse kendime de vakit ayırmıyorum onunla ilgileniyorum. Çünkü bu bir süreç ve normal bir durum. Zaman ve sabır gerekiyor. Daha 3 aylık bebekten bahsediyorsunuz
Çocuk büyütmenin güllük gülistanlık bir şey olmadığını kabul ederek çocuk sahibi olmak gerekiyor galiba