Arkadaşlar normalde bu tarz ilaçlara çok karşıydım ama 3 aylık kızımın gündüz uykuları nerdeyse yok ama uykusu var. Durum böyle olunca mız mızlanıyo eğer uyursada uykudan kopuşları çok. Hiç uyumazsa akşam 7-8 civarı çilemiz başlıyor hiç durmuyor. Kullanan var mı? Zararı var mıdır bitkisel olduğu söyleniyor.