tugbadrgn yeni doğanlarda ilk hafta kilo kaybı çok normal bunun için endişelenmeyin. Mama konusunu doktora danışın sütünüzde normal kilo aldırır çünkü belki önermeyebilir. Biberon alıyorsa sütünüzü sağarak verebilirsiniz. Ama siz emzirmeye çalışın meme reddine sebep olabilir biberon. Benim kızımda ilk haftalarda emmek istemedi ama sütüm yeterince vardı. Kucağımda gezdirerek emzirdim, sallanarak emzirdim, aklıma gelen her yolu denedim o dönem. Öyle öyle alıştı üzülmeyin ♥️