Muhtemelen emme kuvveti de azdır. Oğlum da zayıf doğdu emerken biraz zorlanıyordu. Ben şöyle kilo aldırdım emzirdim, arkasında emdiği memede kalan sütü sagdim. Bir sonraki emzirme saatinde önce sandığım sutu enjektörle (Bu kısım önemli biberonla değil meme reddi yapabilir) verdim. Sonra emmek istiyorsa diğer memeden emzirmeye devam ettim. Yani arkada kalan yagli sütü emdiginden emin olun. Ayrıca evet sutunuz çok olabilir ama onun kaliteli kilo aldıran bir süt olmasını istiyorsanız sebze (özellikle dereotu), Yumurta, ceviz, incir, tahin tüketebilirsiniz😊