Sağlık ocağının verdiğinde paraben falan varmış zararlı bişey yani doktorumuz onu kullanma sakın zaten bende kullanmamıştım bildiğim için sidefer verdi kendisi onu kullanıyorum ben şuan gayet memnunum canım hiç sorun olmadı reçetesiz alıyorsun zaten özel ilaç yani🤷♀️