Laden bende çalışan anneyim ve evimin karşısında bizede çıkmadı ama parkta karşılaştığım iki ev hanımına çıkmış. Kendimde okul oncesi öğretmeniyim ve bu yer için 3 oldu öğretmenlik için aranıyorum öğretmen alımı olacakmış. Benim için çok iyi bir fırsattı oğlumla beraber gidecektik ama 1 hafta önce 2. Bebeğime doğum yaptım ocak ayına kadar çalışmayı düşünmüyorum