Merhaba. Kızlar Kreş için başvuru yapab çocuklarını gönderenler var mı ve düşüncelerinizi merak ediyorum. Ben yazdırdım bana yakın olan kreş de kayitlar bittiği için elden form doldurup verdim. Ama Başka yeni şubesi açıldı oraya Online başvuru yaptım şükür. İnşallah onaylanır… ne zaman Açıklanacak acaba bilen var mi ?