Dilruba demirezer diye bir hemşire var onun kendi üretim anne çayı var mutlaka ama mutlaka sütü olmayan alsın bir kere içtim nasıl farketti gerçekten abartmıyorum stres yaşamayın boşuna süt gelmedikçe gözümün içine içine baktı ağladı o ağladı ben ağladım bir haftadır çok şükür şimdi sütüm yerine geldi bende kendime geldim resmen bebeğimle ilgilenemeyecek duruma gelmiştim allah kimseyi böyle çaresiz bırakmasın