Kızlar Merhaba kızım 5 aylık oldu göğsüm bu zamana kadar hep şiş ve sertti ozellıkle gece uyuduğum sabah kalktığımda bazen şişliğinden duramazdım bırde bürünsen emerken kızım dıgerınden süt gelırdı ondan hep göğüs pedı takardım ama ıkı gündür göğsüm küçük yumuşak ve bırınden emerken dıgerınden süt gelmiyor artk göğüs pedi kullanmıyorum yanı sütüm mu azaldı diye düşünüyorum çünkü kızım emdıkce ağrı gırıyor dut geliyor ama doymuyor mu acaba diye düşünüyorum