5 aylık bebeğim, hem 4moms var hem anne yani hem de park yatak. Ama aramızda yatıyor 😂 çünkü diş Sıkıntımız var ve gece saat başı emiyor ve uzun sürüyor emmesi. Her seferinde beşiğine al koy al koy bana zor oluyor. Ben zaten ona dönük şekilde dönmeden yatıyorum sürekli mızırdanır duymam korkusu ile. Yatağımız da 200×200 ondan Sıkıntı yaşamıyoruz. Alıştırmayım endişem olmadı hiç bir konuda, nasıl rahatsak öyle yapıyoruz her şeyi. Sarılıp uyuyorum kızıma😇