Zerdalicekirdegi Kızlar gece bebeğiniz nerde yatıyor. Bizimki beşikte yatmıyor . Bizim yatağımızda yatıyor ve ortalıyor 6 aylık bir sağa bir sola çok dönüyor. Yatakta üçümüz yatamıyoruz var mı önerisi olan bebişe büyük yatak mı alalım sizce
Glrmila Zerdalicekirdegi montesorri yatagimiz var 5 ayliktan beri yatıyor sere serpe suan 19 aylik. Buyuk rahatlık ölçüsü 90×200 ileriye donuk kullanisli bir yatak
Kuzularinanasi Zerdalicekirdegi ilk zamanlar park yatagindaydi.sonra buyuyen karyolasina odasina gecirdim.bnce birlikte yatmayin alismasin.sonra hem ayirmasi cok zor olur hem de size de zor yani esinizle aranizda olmaz hic.artik ne sekilde yatak alirsiniz bilmiyrm ama bir an once yaninizda yatirmaktan vazgecin derim
witcher Zerdalicekirdegi Geniş yatak alacaksınız biz montessorie aldık ama bizim ki 14 aylık 6 aylık bebek icin uygun olur mu bilemem. Kızım şuan bilinçli ama ilk tutunup kalktıgında yataktan inip cıkmaya basladıgında tehlikeli olabilir. Yanınızda yatmaya alışmadan bir an önce bi çaresine bakın bence
Lalalac Küçüklükten mi alıştırmadınız acaba. Benimki de 6 aylık normal ahşap beşiğinde yatıyor. Kızım d açyle alışıp öyle büyüdü
Zerdalicekirdegi Lalalac zor bir doğumum oldu iki ay beşikte yatamadı zaten sonrasında da ataklar aşılar derken yanımda yatmaya alıştı şuan meme olmadan uyuyamıyoruz zaten uykuya çok zor dalıyor 🥹🤷🏼♀️
Zerdalicekirdegi Glrmila evet bende öyle düşünüyorum anca onda rahat rahat yatabilir 🤷🏼♀️kenarlarınada yastıklar oluyor onu yaptırdınız mı önerebileceğini.iz marka var mı
Glrmila Zerdalicekirdegi hayir yastik yaptirmadim tehlikeli oluyor bogulma riskine karsi Allah korusun bebegim kendiside yastiksiz yatıyor biz Almila mobilyadan bianca montesorri modelini aldik alti yavru yatakli olarak tercih ettim zaman zaman yavru yatagindada yatirdim yada ben kendim yattim hasta oldugunda vs.
Perianasi Park yatakta yatıyor. Sabah 5 6 gibi yanımıza geliyor 😂 mesela dün gece hiç yatağında uyumak istemedi bütün gece bizimleydi. Bu arada 1 yaşında
witcher Zerdalicekirdegi Ama korkulukları kısa oluyor montessorinin tutunup kalktıgında kendini atar mı bilemem o kadar kücük kullananlara bir sorun biz o aylarda beşiğinde yatırıyorduk 8 aylıkken yanımda yatırmaya başladım hala yanımda yatıyor yatak aldık eylülde gelecekmiş daha bir deneyimimde yok açıkçası
ahlassss Zerdalicekirdegi park beşiğinde yatıyor o daha geniş olduğu için istediği gibi dönebiliyor .
MinikPandam_ Zerdalicekirdegi bir ara bizim kız da yatagimizda yatıyordu alışmasını istemedigim için anne yani yatağına yatırdım hep. Uyuduktan sonra yatağına alın zor olsada kendi yatağına alistirmaya çalışın derim biraz daha büyüdüğünde daha çok inatlasacaktir
melo23 Zerdalicekirdegi sizinle aynı yatakta yatması çok riskli hemen beşiğe alıştırın sizde rahat edersiniz bebeğinizde